Livrare si retur

Livrarea comenzii dvs.

Coletele cu produsele comandate vor fi expediate in functie de disponibilitate. Astfel produsele care fac obiectul unei comenzi si se afla in totalitate in stocul aceluiasi punct de lucru/depozit se vor expedia in maxim 24 de ore de la primirea comenzii, in functie de ora la care a fost plasata comanda. Comenzile care contin unul sau mai multe produse care nu se afla in stoc vor fi livrate in functie de posibilitatea satisfacerii nevoii cantitative din partea furnizorului, cu termen mediu de onorare 24-72 de ore in functie de natura produsului.

SC AngelBear Management isi va onora toate obligatiile asumate. De asemenea, SC AngelBear Management isi asuma dreptul de a solicita plata partiala sau totala in avans in funtie de natura si valoarea comenzii solicitate, poate modifica fara preaviz preturile de lista din motive fiscale, economice sau de randament.SC angelBear Management poate solicita plata integrala in avans, in sistem de comanda ferma acolo unde produsele sunt personalizate, produse in serie limitata sau la comanda, furnizate de catre producator sau importator in sistem de comanda ferma, dar si in cazul in care au existat probleme legate de comenzi anterioare din culpa beneficiarului/cumparatorului.

Transport gratuit

Transportul este oferit gratuit prin livrarea coletului prin serviciul de coletarie Posta Romana la plata prin OP (virament bancar) la lansarea comenzii, dar nu la o comanda mai mica de 200 lei. De asemenea livrarea se face in mod gratuit prin posta sau curier daca valoarea totala a comenzii depaseste valoarea de 250 de lei si nu presupune taxe suplimentare datorate greutatii coletului sau protectie suplimentara pentru asigurarea integritatii acestuia.

La acest moment livrarea este gratuita in municipiile Iasi judetul Iasi, Roman judetul Neamt si localitatile limitrofe in masura acceptarii transportului de catre AngelBear Management (choco.ro).

Taxe de transport

Taxele de transport sunt calculate in functie de modalitatea de plata, valoarea comenzii, greutatea coletului si punctul de livrare. Astfel comenzile cu valoare totala mai mica de 200 de ron vor fi taxate cu 9,99 ron pentru livrare prin Posta Romana si 19,99 prin curier, cu plata in sistem ramburs. Comenzile mai mari de 200 de lei, platite in sistem ramburs vor fi taxate cu taxa de transport cu 9.99 lei pentru Posta Romana si 19.99 pentru curier. Furnizorul, SC AngelBear Management isi asuma dreptul de a oferi derogari de la aceste reguli clientilor pentru fidelizare, oferte temporare, colaboratori, sponsori, sau la confirmarea comenzii prin negociere in functie de natura si valoarea comenzii.

Retur

Produsele livrate pot fi returnate in termenul stabilit de lege, pe cheltuiala beneficiarului. In caz de retur, coletul va fi trimis catre SC AngelBear Management prin intermediul oricarei modalitati disponibile (posta sau curier) pe cheltuiala beneficiarului prin livrare colet simplu (nu se accepta plata ramburs la livrare). Continutul coletului/integritatea produselor va fi analizata si daca nu exista obiectii cu privire la integritatea lor se va rambursa suma de bani calculata astfel: suma facturata pentru valoarea produselor achitate de cumparator mai putin taxele de transport catre beneficiar (taxele calculate specific la valoarea transportului - taxe de posta sau curier inclusiv ramburs - sau la transportul gratuit al coletului 9.99 lei pentru transport prin posta romana sau 19.99 prin transport curier) si mai putin taxele de ramburs pentru suma reurnata. Nu se accepta rabursarea in urmatoarele cazuri :

1. produsele prezinta urme de utilizare, ambalajul este compromis sau deteriorat, cantitativ sau calitativ produsele nu mai prezinta aceeasi parametri ca la furnizare.

2. produsele nu au fost asigurate si ambalate corespunzator la retur si la receptie se constata probleme care fac imposibila comercializarea produselor, acestea nefiind in aceeasi stare ca la onorarea comenzii. Integritatea coletului la retur este responsabilitatea clientului.

3. produsele au fost returnate intr-un termen prea indelungat, care depaseste termenul de garantie inscris pe ambalaj, lucru ce face imposibila recomercializarea sau consumul acestora.

4. nu se accepta retur la comenzile lansate prin sistemul de comanda ferma.

Daca returul este datorat unei erori din partea furnizorului sau prin culpa acestuia, furnizorul va suport cheltuielile cu repararea greselii (transport retur si ramburs) in toatalitate sau in parte in functie de problema punctuala.